Jak zbudować sklep internetowy?

Zastanawiasz się jak zbudować sklep internetowy, który będzie łatwy w obsłudze i zwiększy sprzedaż Twoich produktów? 1 Minute Site to platforma, dzięki której zbudujesz mobilny sklep internetowy i którym będziesz w stanie całkowicie samemu zarządzać. Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak utworzyć sklep z różnymi kategoriami produktów, nadać im różne warianty jak rozmiar czy kolor, oraz jak np. zróżnicować koszty wysyłki. Aktywuj swój sklep online, nadchodzi pierwsze zamówienie! ; )

1 Minute Site oferuje wszystko, czego potrzebujesz, aby zbudować swoją witrynę i rozpocząć sprzedaż on-line

Oto, co potrzebujesz, aby utworzyć mobilny sklep internetowy:

  • domena internetową (adres URL)

Czyli adres internetowy Twojeg sklepu, przykładowo www.twojastrona.pl, pod którym Twój sklep będzie stale dostępna w Internecie

  • hosting przestrzeni (lub wirtualnego archiwum on-line)

Miejsce, tak jak na Twoim komputerze, gdzie będą zapisane wszystkie pliki znajdujące się na Twojej stronie

  • moduł eCommerce umożliwiający sprzedaż produktów w Internecie

Moduł dzięki któremu możesz dodać produktu, różne warianty (jak kolor, rozmiar, liczbę sztuk i cenę), zróżnicowane koszty dostawy

  • bezpieczny proces zamówienia i płatności

Proces zamówienia z 1 Minute Site jest łatwy, bezpieczny i jednoetapowy: twoi klienci przekażą Ci wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury/rachunku i wysyłki towaru

  • podstawowa grafika

Grafika, która będzie dopasowana do Twojej działalności, logo firmy, identyfikacji wizualnej lub Twoich wizualnych preferencji.

  • treści na temat Twojego sklepu

Informacje o Tobie, Twoim sklepie, informacje o Twoich usługach, produktach czy też informacje kontaktowe.

 

1 Minute Site oferuje wszystko, czego potrzebujesz, aby zbudować swoją witrynę i rozpocząć sprzedaż on-line

Sprzedaż w Internecie nigdy nie była łatwiejsza

shirt

Różne warianty dla każdego produktu

Możesz dodać różne warianty dla Twojego produktu, taki jak rozmiar/kolor/rodzaj opakowania.
Poszczególne warianty są w pełni dostosowane w zależności od artykułu, który chcesz sprzedawać.

I nie tylko! Każdy wariant ma swój własny magazyn, możesz wybrać liczbę sztuk do sprzedaży, cena też może być dostosowana do konkretnego wariantu.

truck

Dostawa na zamówienie

Możesz zróżnicować koszty wysyłki w zależności od miejsca, w które trzeba będzie wysłać towar.

Jeśli chcesz jeszcze bardziej uszczęśliwić Twoich przyszłych klientów, wyznacz minimalny limit zakupów, które są objęte darmowa wysyłką.

card

Bezpieczne i akceptowane na całym świecie metody płatności

Będziesz otrzymywać płatności przez Paypal, przelew bankowy, w gotówce.
Proces zamówienia z 1 Minute Site jest łatwy, bezpieczny i jednoetapowy: twoi klienci przekażą Ci wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury/rachunku i wysyłki towaru.
Twoi klienci mogą składać zamówienia szybko i bez obaw.

Aktywuj swój sklep online, nadchodzi pierwsze zamówienie!

Jak rozpocząć budowę sklepu: Wybierz grafikę

Twybierz szabloneraz, gdy już zarejestrowałeś się w serwisie, ustaw skonfigurowaną grafikę. Jak stworzyć niestandardowy layout?

To proste: mając dostęp do serwisu możesz wybrać z rozwijanego menu serii niestandardowych szablonów utworzonych na podstawie doświadczenia ponad 250 tysięcy użytkowników, którzy z 1 Minute Site nauczyli się, jak zbudować sklep internetowy oraz stronę internetową.

Grafiki zostały zaprojektowane z myślą o tworzeniu witryn internetowych dla rozmaitych działalności: od restauracji po muzykę i sport, od turystyki po informatykę, od aptek po wydawnictwa, od fotografów po modę.

Upewnij się, że wybrana przez Ciebie grafikę jest zaznaczona i wyróżniona ciemniejszym tłem

Kliknij na pomarańczowy przycisk i stwórz swoją stronę.

Jak zebrać pomysły na sklep internetowy
… po pierwsze zdobądź i przestudiuj materiały, które już posiadasz

Następnie zadaj sobie następujące pytania:

  • Co chcę osiągnąć dzięki sklepowi?
  • Co mogę zaoferować moim klientom?
  • Jak sprzedaje moja konkurencja?
  • Ile mój sklep będzie miał kategorii produktów?
  • Ile mój eCommerce będzie miał produktów?

Przeczytaj dokładnie poniższe informacje, oraz sprawdź w Internecie, co robią i jak komunikują się ludzie w Twojej branży oraz Twoja konkurencja. Następnie bazując na wiedzy, zacznij zbierać dostępne treści, którymi wypełnisz swój sklep internetowy.

  • Pierwszym krokiem do skutecznego tworzenia sklepu online jest jego zaprojektowanie. Aby tego dokonać, wystarczy kartka papieru, ale także zdjęcia Twoich produktów…
  • Posegreguj zebrany materiał. Zastanów się jakie strony ma mieć Twój sklep, ile kategorii produktowych, ile produktów – każda z nich będzie sekcją Twojego sklepu internetowego. Stworzenie trzech, czterech, maksymalnie pięciu grup pomoże Ci osiągnąć właściwą strukturę witryny.
  • Ważne jest, by opowiedzieć o własnej historii, unikalności Twoich produktów, które sprawą, że zdobędziesz klienta. Zastanów się co dla klientów będzie najważniejsze do podjęcia decyzji. Niższa cena niż u konkurencji nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem.
  • Zastanów się nad regulaminem sklepu, warunkami dostawy oraz warunkami reklamacji.

Przykładowa struktura sklepu internetowego, która jest wystarczająca dla wielu rodzajów działalności:

  • Strona Główna
  • O mnie/O nas
  • Sklep (katalog produktów)
  • Regulamin
  • Kontakt

Jak stworzyć profesjonalny sklep internetowy … xxxxx praktycznych porad

 

Podstawowe informacje:

  • nazwa sklepu

Wprowadź nazwę swojej firmy; będzie przydatna ze względów podatkowych

  • email

Klienci będą się z Tobą kontaktować na ten adres e-mail: wybierz ten, z którego korzystasz najczęściej.

  • NIP

Zgłoś swoje dane NIP, są one niezbędne do sprzedaży on-line

  • Waluta (Vat wliczony lub nie)
  • Wiadomość potwierdzająca zamówienie (pojawi się jak tylko klient dokończy proces zamówienia)

To wiadomość, którą Twoi klienci zobaczą po dokonaniu zamówienia: podziękuj im za zakup i potwierdź, że zamówienie zakończyło się powodzeniem.

Metody płatności:

  • PayPal, przelew bankowy, za pobraniem

Wprowadź swój Paypal i pozwól swoim klientom płacić bezpiecznie

  • Podaj Dane konta

Określa dane Twojego konta, na które chcesz otrzymywać płatności

  • IBAN
  • Za pobranie

Pozwól swoim klientom płacić przy odbiorze

Koszty dostawy:

  • brak kosztów wysyłki
  • stałe koszty wysyłki
  • zróżnicowane koszt wysyłki
  • darmowa dostawa

Komentarz: Zaznacz tu ilość opłat za dostawę związanych z zamówieniem Twoich produktów: są one ważne dla Twoich klientów

Radzimy Ci stosować „Darmową dostawę” jako marketingową strategię sprzedaży

Aby zróżnicować opłaty za wysyłkę przejdź do sekcji «Szczegóły płatności» i utwórz pole typu «Lista».

Jak zarządzać kosztami dostawy?

Możesz stworzyć różne warunki dostawy dla każdego produktu, oparte na wybranych przez ciebie zmiennych.

Na przykład, możesz zadecydować o specjalnej cenie dla różnych krajów lub wag, jak też „czasu dostawy”. Wystarczy, że dodasz nazwę (na przykład kraju) i uczynisz ją wybieralną. Następnie sprawdź listę opcji. Potem kliknij na ikonę Ołówka, aby dodać koszty wysyłki. Możesz tu wprowadzić wszystkie koszty wysyłki, jakie chcesz. Na przykład, możesz stworzyć inne koszty wysyłki dla Polski, Anglii i Włoch i tak dalej, ze specjalną ceną dla każdego.

Dokumenty:

Przedstaw warunki sprzedaży, sposób przetwarzania danych osobowych zgodnie z przyjętymi przepisami i warunkami odstąpienia od zakupu i zwrotu towaru

  • warunki użytkowania

Wprowadź tu warunki płatności, dostawy, sposób zwrotu. Poinformuj swoich klientów, czego powinni się spodziewać zamawiając w Twoim sklepie internetowym.

  • regulamin, polityka prywatności

Wprowadź tu informację dotyczącą sposobu przetwarzania danych osobowych.

  • odstąpiene od zakupu i warunki zwrotu

Wprowadź tu warunki rezygnacji lub zwrotu twojego produktu.

 

 Dane zamówień:

Tutaj możesz ustawić pola które musisz wypełnić podczas procesu płatnościPola te będę przydatne, aby skontaktować się z klientem, wysłać lub wystawić rachunek.

  • Imię
  • Nazwisko
  • Adres
  • Miasto
  • Województwo
  • Kod pocztowy
  • E-mail
  • Przeszyłka

 

Nasza rekomendacja:

  • Pamiętaj, aby zawsze zapytać o adres e-mail i numer telefonu!
    Dane te będą przydatne, aby łatwo skontaktować się z Twoim klientem
  • Czy potrzebujesz fakturę? Jeśli chcesz wystawić rachunek będziesz potrzebował numer PESEL Twojego klienta lub NIP.
    Upewnij się, że otrzymałeś te dane!
  • Wszystko albo nic… co jest lepsze? Pytanie o niewiele danych jest dla Ciebie niekorzystne… natomiast zbyt wiele zapytań może zniechęcić Twojego klienta

Konfiguracja produktów:

  • dodaj kategorie
  • dodaj produkt (nazwa produktu, kod produktu, opis produktu, ilość, cena). Dodaj zdjęcia produktu i je edytuj. Dodaj warianty produktu takie jako kolor, rozmiar

Edytuj strukturę stron i sklepu

Wyświetlaj dane kategorie produktów na wybranych stronach

Zoptymalizuj swoje produkty

Promocje/Wyprzedaże

Kupon

 

 

Zbuduj swoją stronę z 1 Minute Site

Nie potrzebujesz żadnych zaawansowanych umiejętności technicznych i komputerowych